محور مدیکال

ساخت وبلاگ

انواع کفی طبی

وقتی مردم به کفی فکر می کنند ، اغلب چیزی شبیه به تصویر بالا را نشان می دهند ، یک پزشک قبل از اینکه از شما بخواهد از سکوهای 10 اینچی استفاده کنید ، پاهای شما را با نوار اندازه گیری می کند. اما نه ، در واقع ، کفی ها اکنون یکی از اجزای مشترک و حیاتی در تمرینات ورزشی و زندگی روزمره هستند ، به محض این که برخی از آنها را امتحان کنید ، تعجب خواهید کرد که چطور این همه مدت بدون آنها زندگی کرده اید.

این بدان دلیل است که کفش های مدرن همیشه با در نظر گرفتن راحتی و موقعیت آناتومیکی صحیح طراحی نمی شوند و این زمانی است که اگر از درد ناشی از اختلال رنج می برید ، کفی ها به یک وسیله جانبی مهم تبدیل می شوند ، یا اگر می خواهید از شروع رشد جلوگیری کنید با.
مزایای کفی

کفی ها نه تنها تسکین درد برای آسیب های پا ، مچ پا و پا را فراهم می کنند ، بلکه دامنه وسیعی از مزایای متمرکز بر هم ترازی پاها در موقعیت سالم هنگام ایستادن ، دویدن و راه رفتن را فراهم می کنند. در اینجا تجزیه و تحلیل بزرگترین مزایایی که کفی ها برای افراد تحت پوشش فراهم می کند:
به بی نظمی های موجود پا کمک کنید

اگر کسی هستید که از قبل به طور منظم درد و ناراحتی در پاها را تجربه می کنید ، کفی ها می توانند به درمان این بیماری کمک کنند. کفی ها معمولاً در درمان بیماری هایی مانند ورم کف پا ، درد زانو ، انگشت پا ، درد آشیل و موارد دیگر استفاده می شوند.

ما به شما توصیه می کنیم قبل از اقدام به درمان اختلال ، با پزشک یا فیزیوتراپیست مستقل خود مشورت کنید زیرا انواع مختلفی از کفی ها در خارج وجود دارد ، همه کارهای مختلف و در عین حال مشابهی انجام می دهند!
از پیشرفت شرایط پا جلوگیری می کند

یکی از بزرگترین دلایل پوشیدن کفی راحت نگه داشتن پا و جلوگیری از بروز اختلالات پا است.

درمان خار پاشنه

درمان شست کج

کفی ها توانایی منحصر به فرد در جذب فشار پا ، چه در حالت ایستاده ، راه رفتن یا دویدن دارند.

این بدان معناست که اگر از کفی استفاده می کنید می توانید بدون داشتن نگرانی در مورد شرایطی مانند Plantar Fasciitis ، که تا آنجا که به مربوط می شود ، یک سبک زندگی فعال و سالم داشته باشید ، این به لطف فناوری پیشرفته ای است که در فرآیند تولید استفاده می شود.

کفی های  همه با بهترین و جدیدترین فناوری طراحی شده اند. با استفاده از فناوری محافظت در برابر ضربه D3O ، نمونه های بسیار خوبی را می توان در کفی های Enertor یافت.

کفی طبی خار پاشنه

پد متاتارسال

این ماده هوشمند دارای اختراع ، هنگام حرکت آهسته ، پا را بالشتک می کند ، اما در اثر ضربه ، قفل می شود تا قبل از بازگشت فوری به حالت انعطاف پذیر ، انرژی را جذب و پراکنده کند.

محور مدیکال...
ما را در سایت محور مدیکال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بچو mehvarmedical بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت: 23:58